السبت، 22 مايو 2010

أغرب من الخيال



هناك 14 تعليقًا:

shimaa elkholy يقول...

سبحان الله طبعا وياما فى حاجات غريبه

بس اعتقد ان فى بعض الصور مش حقيقيه

وبعض الصور حقيقيه ولكن متسرعه

يعنى حركة النبات موجوده فعلا زي اشهر حاجه نبات المستحيه الى لما تلمسه بيقفل ولما الشمس تغيب

لكن فى صور واضحه انها متسرعه

تحياتي لك

Ramy يقول...

هنعلق نقول اية

غير سبحان اللة

قدرة الخالق


شكرا للفديو الجميل دة

يا مراكبي يقول...

في عالم الطبيعة الخلاب نجد العديد من الصور الخلابة التي لا نصدق أنها موجودة في الطبيعة بالفعل .. وهذه منها

رحلتنا في الحياة يقول...

سبحان الله بجد

رنونة حكومة ميخو يقول...

سبحان الله

من صغري وانا نفسي اصور وردة وهيه بتفتح بالكاميرا .

النباتات وهيه بتتحرك كانها حيوانات

(وإن من شيء إلا يسبح بحمده , ولكن لاتفقهون تسبيحهم )

أحــوال الهـوي يقول...

يا صباح الورد يا ميخو

انا باحب الورد في اي اشكاله
حتي لو كان وردة الخشخاش

ما تفهمنيش غلط انا اصلا ما بدخنش

فعلا فيديو رائع

تحياتي

Me7'o يقول...

ندى الياسمين

انا معاكى فى نقطة إن فيه لقطات سريعة
أنا لما ركزت مع الإضاءة اللى فى الخلفية لقيت فعلاً لقطات متسرعة

بس برضه لا نملك إلا أن نقول

"سبحان الله"

تحياتى

Me7'o يقول...

Samy

قدرة الخالق فعلاً وما أعجبها وأحلاها من قدرة .. سبحان الله

تحياتى

Me7'o يقول...

يا مراكبى

أولاً
ألف ألف ألف مبروك ع السايت الجديد

ثانياً
فى انتظار الكتاب الثانى إن شاء الله

ثالثاً
نورتنى وشرفتنى بالزيارة

تحياتى

Me7'o يقول...

أحاسيس آيوشة

لا نملك أمام قدرة الخالق إلا أن نقول

"سبحان الله"

تحياتى

Me7'o يقول...

الدكتور عصام
حبيب المدونين واللى معلمهم الحب برضه :)

صباح الجمال يا دكتور

أنا مش عارف أعمل إيه فى الصيادلة دول

حضرتك تحب وردة الخشخاش
والحكومة عندى تحب ريحة الكحول

ههههههههههه

أعمل إيه أنا بقى D:

تحياتى

Me7'o يقول...

الحكومة

(وإن من شيء إلا يسبح بحمده , ولكن لاتفقهون تسبيحهم)

عجبتنى قوى قوى الجملة دى يا حكومة
حسيت إنها الخلاصة

تحية خاصة

غير معرف يقول...

سبحان الله

جميل اوي ... شكرا على الفيديو ده

تحياتي

Me7'o يقول...

فتاة من الصعيد

أنا أول مرة أشوف نباتات بتلمع زى المعدن كده

سبحان الله فعلاً

تحياتى