الاثنين، 26 أبريل 2010

لو بتعرف تحله تعال .... يا إما تعال نشوفلنا حل انا وإنت

المكعب إبن الستين فى السبعين ده
أنا خلااااااااااااااااااااااااص أتشليت
حد ينجدنى ويقولى أحله إزاى


هناك 15 تعليقًا:

ستيتة يقول...

ايام اعدادي وعليك خير كنت بعمل جهتين منه
والله زمان يا سلاحي

رنونة حكومة ميخو يقول...

انت عارفني مبعملش غير صف فى مربع تقريبا هههههههههههه

غير معرف يقول...

ههههههههههههه

عمري ماجربته ... ومليش في حاجات التفكير والتركيز دي ... عندي ديفيكت رهيييييب في استخدام ايدي ... ودماغي :D

تحياتي

كيكى عوووووو يقول...

الالالالالالا
مليش خااااااااالص فى حاجات الذكاء دى

المهندس يقول...

انا حليته زمان ايام اعدادي .. كان عامل اكتساح للالعاب ... واكتر حاجة وصلتلها اني اعمل لون علي وجه ... والوجه التاني لون اخر بس كان بيبقي ناقص مربع ومقدرتش اكمل المربع ده

في حل سهل ... انزع الوريقات الملونة .. وقم باعادة لصقها لتحصل علي التقدير المناسب امام زوجتك والاولاد ... ههههههه " قليل من النصب مفيد احيانا "

اوحشتني كثيرا جداااااااا .... واعلم اني مقصر جدا معك ... واتمني ان تقبل اعتذاري ... واسمح لي ان انقل لك تحيات " ابو العريف " مع تمنياتي بمقابلة اخري تجمعنا معا ...

sony2000 يقول...

موش بحبو
ابعديييييه من هناااااااااااااا:))

أحــوال الهـوي يقول...

تفكه و بعدين تركبه

و بعدين دي لعبه قديمة قوي
يعني اتحلت من زمان يعني مش مستنينك


ما تشغلش بالك

تحياتي

شوكولاتة يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم

ملوخية بالزبادي والجريب فروت

واحب اسمع اغنية كعبو كعبو

Me7'o يقول...

هههههههههههههههههه

إيه ده بقى

أنا مكنتش متخيل كده

كل دول هايقعدوا جنبى لحد ما نشوف حل

أصوت يعنى
أصوت
أخليهم يقولوا الولية أتجننت

ياختى
ياختى ياختى ياختى

مجرد بنت يقول...

ههههههههههههه
ههههههههههههههههه
هههههههههههههه
ههههههههههههههههههههه
انا فطست من الضحك على نفسى
انا مش فااااااهمة حاجة خالص
ومش عارفة اعمل حاجة خالص يادهوتى

أبو العريف يقول...

والله مانا فاهم حاجه

انا عمري ما شفت المكعب ده

بس اوعدك لو شفته احله

هو كلمات متقاطعه يا عم

مهندس مصري بيحب مصر يقول...

دا ألعن من الكلمات المتقاطعة
أنا حاولت فيه مرة من زمان و انا في اعدادي
بس كبرت دماغي و ما حرقتهاش كتير معاه

شوكولاتة يقول...

ألف مبرووووووووووووووووووووووك ياخويا والحمد لله على نعمة الفهم
لولولوولللللللللللللولللللللليييييييييييييييييييييييي


أخيرا حليته طبعا حليته بطريقتي صح

انا كده اتطمنت على نفسي

غير معرف يقول...

يعني هيا كيميا

كام علبة دهان وفشششششششش خلصت

رنونة حكومة ميخو يقول...

اخر الاخبار ان معاليك حليته ممكن افهم ازاى اكيد طبعا فكيته وركبته تانى :))))